Wednesday, November 25, 2009

ter eksiden dgn lori..

salam semua..
hari ni saya adalah kurang bernasib baik.
kerana ter eksiden dgn lori..

kan ada cite hari tu saya baru je nak amik lesen kereta balik sebab baru ada kesempatan.. ari tu dah amik test tp fail jg then hari ni pun sama..yang teruknya, bole plak tereksiden dgn lori..tester saya plak adalah perempuan..masib baik dia adalah baik dan tidak marah marah..saya pun cam blur jg..ye lah tiba2 je ada lori kt sebelah.hasilnya, saya gagakl lagi buat kali kedua dan juga kali ni, terpaksa balik dgn tester jpj..

dah la jd org first yg keluar pastu org first jg yg balik ngan tester..maksudnya memandu secara berbahaya..jadi sapa2 lepas ni kalu saya dah ada peluang utk lulus tu, jangan naik ngan saya..

saya tak perasan ada lori tu muncul..tiba2 je saya dah terlanggar dan cermin kereta tu pecah..dalam hati saya, lori tu kenapalah tak tengok ada pemandu baru nk belajar kan..tak leh ke dia cuba elak ke, ni dia pu nak pergi jg.. sebenarnya dari semalam lagi saya ada rasa macam xsedap sebab sebelum ni kereta yg saya belajar dah xpernah mati lagi tapi semalam ada kereta tu asyik mati je kat tgh jalan..saya pun xtau kenapa.. kalau saya boleh nawak lagi sekali tanpa mati, saya rasa mesti saya ok hari ni..

tadi pun ada gak mati bila nak kuar dari tempat test tu..sampai terjatuh tester tu punya cop..saya cakap sori je lah..memang hari ni saya bernasib malang..
saya sedang sedih ni..

semalam pun kan, saya patut belajar 1 jam tp saya tgk jam, 30 minit je..patutnya saya kena bayar half je kan tp kena gak bayar rm25..dah la dalam jadual tulis kul 11 tp saya kena tggu sampai jam 12.. hari ni plak jd org yg pertama..of course la saya nervous..sebabnya saya ni memang muka belakang2 kalu wat something..

ada lagi 1 tapi yg tu xpayah cerita la.. tp saya rasa macam masa tu, " i need to call my lawyer" .

kesimpulannnya, hari ini saya sedih.

p/s: dayah cakap suh amik gambar kereta yg rosak tu..
tp saya lupa..dan lagi dramatiknya,
saya pergi menangis kt dalam ofis sekolah memandu tu..

2 comments:

ungu said...

patutnya awak suarakan jer rasa x puas hati sebab tunggu lama then belajar 30 minit je. Memang sangat tak patut.

Tehah jangan putus asa. Cuba lagi!

Gambate.

-Misztake- said...

Nnti nk test bla lak? Tlng doa ko ore dh. :)