Tuesday, February 10, 2009

welcome back!!

salam..
welcome back for our internet connection..
xtau lah samapai bila dapat ni..h
hopefully ok je sampai bila2..
tgk2 nti blh online office hour je..
teruknya..
rugi dah siang2 ari ni..
tapi internet ni cam ok gak..
cam laju sebab first time ni blh tgk video kt dlam blog..
dulu xpernah pun..
nk tulis apa ek..

malam ni dpt tgk cit eku milikmu kt tv3..
dah 2 mggu terlepas tau..
malam ni bnyak cite2 best la.
betty pun dah ada balik..
and blh tgk cite desprate house wife gak..
kalu kt umah my mum dah terminate astro..mesti xdpt tgk..

k la, nk tgk tv dulu..

Sunday, February 1, 2009

laman seni

sape tau buat design landscape.. xtau guna photoshope la..
nk design laman seni.

picture

Saturday, January 31, 2009

update!!!

salam..
dah lama benar x update blog ni..
bukan apa..server kt sini x ok2 lagi..
kehidupan x berapa bermakna tanpa internet.. :p
xleh baca cite2 org lain..
nak cari maklumat pun xleh..

emm..cuti cny ari tu, saya ada pg kl..pg umah sedara kt puchong..
best la dapat pg jalan2 ..
tp skang xde mood nk cite lagi..

miss u all

Wednesday, January 14, 2009

happy new year!!!

salam
hai apa khabar suma...?
lamnya x update blog..
ingatkan dtg awal kt hostel
dapat surf internet..

so, happy new year to all..
x terlewat lagi kan..
semoga 2009 menjadi tahun yang bermakna buat semua..
miss all bloggers..
kalu ada sapa2 yang sakit tu., saya doakan agar semua cepat sembuh ye..

take care...

happy new year

Friday, December 19, 2008

update!! nk balik Sp dahh..

salam..
apa khabar suma?
thanks pada semua yang wish birthday saya..
dalam dua minggu lagi nk balik sg petani dah..
rasa happy tp sedih gak..best gak dok umah..
xbosan langsung..
tgk tv je..
pg jalan2 tu xde lah..
ada pg kb dua tiga kali tp xde beli apa2 pun..
one more things, nk makan prosperity burger..best tu dgn lada hitam dia.
xsabarnya nk makan..
padan muka baby kakak..haha( adik amer)

Friday, December 12, 2008

my birthday...

salam..
selamat hari raya semua..
ari rabu lepas is my birthday..
thanks kepada sape2 yg wish kt handset ngan friendster..
tp kawan 2 blog xde lg.
wish la kt saya...huhu..
tahun ni classmate saya tu , prestasi depa baik ckit..hampir 40% igt.
yg x igt pun dh diperingatkan tp ada yg still sorg dua xnak wish jg..xde kredit kut..
jangan lupa bg hadiah tau..haha.

motif kali ni: bagi ucapan selamat hari lahirt kt blog sendiri..

saya dah beli tiket bk balik sp..boleh la sambut new year kt hostell.xmacam sebelum ni asyik sambut dalam bas je..

k lah, stop dulu..
cam tulis surat pun ada ni..

Sunday, December 7, 2008

sElAmat hAri rAyEr aIdIlAdhA...

sAlam
ari ni online umah maklong saya..
nasib baik..
leh la update blog..
kali ni nk letak kad raya dari P.A
igt nk letak award dari en.dotblogspot gak..jap saya cari dulu..

alamak cam kna save dulu..nk upload susah la..
xpe lah..yg penting selamat hari raya wat semua..

Thursday, December 4, 2008

selamat hari raya aidiladha..

salam..
apa khabar bloggers suma..
ari ni ada kesempatan pg cc lagi..
nk online pun kna pg cc je lah.
saya nk ucap selamat hari raya aidiladha buat semua..
sila2 lah dtg ke rumah nenek saya..kalu tau lah..
sebab ada nk buat kenduri ckit..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
MAAF ZAHIR DAN BATIN..