Showing posts with label kawanku. Show all posts
Showing posts with label kawanku. Show all posts

Tuesday, December 1, 2009

kenangan...

salam..
saya dah ada kak rumah time ni.tak tau lah mood dah ok ke x sekarang ni..
tp masa tgh wat auto publish ni, mood is still the same..
mood org baru pass eksiden (dramatik ckit)..

tgk lagh gambar kt bawah tu..
ada kawan yg upload gambar kt dalam facebook..so, saya pun save la..sekarang ni suma dok scan gambar gamnaar lama nk letak dalam facebook kan..maklum lah dulu digital cam tu mahala lagi..

tgk lah saya zaman kanak - kanak dulu since gambar saya memang xpernah ada dalam blog ni kan.. ni permulaan utk letak gambar sendiri kut.tp rasanya cam cukup la ada bnyak gamabar dalam facebook. saya mula2 letak gamabr dlm facebook hanya dua kepaing je..pastu tgk dah berkembang bnyak..hehe..



ni gambar saya masa darjah 4.. 4 ikhlas..tiba2 tertengok ada gambar clasmate lelaki masa form 5..dia pg sekolah tu awal dari saya then masa form 5 dia sekelas bali..sayang gambar kelas form 5 yg say abeli dah hilang..rugi duit rm 10 ke 15..xpe, nanti scan dalam majalah sekolah tu..tgk la gambar tu.. yg AIN tu plak memang lah tau dia sekolah kt situ..dah sekelas masa sek rendah pahtu kami jumpa lagi masa saya naik form 4 kt sekolah baru.. ada lagi nadia dgn izzat..tp dalam fb, xnampak lah plak dia..xjumpa lagi kut..


ni drjah 5 plak..


tgk gambar darjah 4, ada ramai ckgu kan..ada dua org tu ckgu maktab..dah tahun depan saya pun akan jadi ckgu camtu lah..pergi praktikum.3 bulan..adoi..

Saturday, November 14, 2009

facebook and friends....

sekarang semua orang asyik dgn facebook..
kalau tak chatting, bg komen pun, ada lak yg dh addicted ngan game..
tapi nasib baik saya xsuka main game..
ada ke nak masak meals tu berhari hari tak nak bagi basi..
hehe..

tapi sekarang ni saya rasa mau add kawan - kawan lama..

sekolah rendah: SID (1993-1998)
sek. menengah: SMP (1999-2001) dgn Faris Petra (2002-2003)

university pun sempat tau, siap 2 kampus lagi tau dgn 3 kos..

Uitm Arau ( julai -nov 2004) masa wat pre-science dulu
Uitm Jengka ( nov- julai 2005) : dip wood tech dgn science

sekarang kt IPSAH.. sapa - sapa yg kenal saya tu..add la kt facebook..

ada yg dh kawin pun, dorm mate masa form 4..
selamat pengantin baru to dina..
tgk facebook dgn fs baru tau dia dh kawin....


ok lsh, jom tgk tv.. happy weekend..
esok tutor ajak makan - makan..

Thursday, March 5, 2009

mau mendating !!!

salam..
ari ni mau pegi mendating dgn seseorang disaat mereka2 itu pg menonton wayang dan pg ke village mall n tesco..nk pi makan sizling ke..sedap tu, tiap2 kali pg tesco tu, sizzling adalah hidangan wajib ku..pastu minta cili kicap 2 mangkuk..baru kena ngan selera ku..nk pesan mesti xsedap sebab dah kembang..

mau mendating ngan sape...?? hehe tgk la gambar dia ni..


nampaknya blog2 ni penuh ngan gambar2 kawan2 ngan adik2 je..diri sendiri belum mau masuk lagi..hehe..saje suka mempromote org..

nk pg makan dgn dia kat ayu restaurant..kt belakang hostel je tapi nk pg punyalah jauh...ada kna pusing sampai
360 darjah tau..knsps lah xde pagar kt belakang ni..jauh kena menapak ni..
k lah, skrg nk gi mandi dulu..kalu ada mood nk amik gambar kt sana, nti saya update pasal tempat tu..sebenarnya malas sebab kamera handset x lawa pastu wire dia lak xde..huhu

Wednesday, March 4, 2009

undilah nydp anda!!!!!

salam di awal pagi
anyway entry ni ditulis awal pg ni..jam 1 am tp saya saj nk publish sekarang je..
buat autoplublish..

ok lah, kat sini saya selaku pr classmate saya ingin merayu dan menyeru kepadaa anda semua agar mengundi
HASLINA che ISMAIL
selaku NYDP anda!

mesti suma nak tau kat mana kan..kt temppat saya belajarlah..di SG Petani..nk letak x gambar dia..nti saya uploadkan..




harap anda semua dapat undi beliau..
saya tanya diam nak tak kalu saya kempen kat friendster group, dia cakap xnak..hehe..saya pun malu juga sebab kt fs tu nti mestilah ada gmbar saya kan..
apa pun, td NYDP anda ni dah masuk pertandingan tarik tali..walaupun kalah namun kami tetap bersemangat..hidup MAHSURI.. esok kite pg sorak untuk yg team lelaki plak..

internet ni cam dah gile lah..jam 8 dia xde pastu tengah2 malam ni blh lak dia ada..

Monday, March 2, 2009

hujan di petang hari!!

salam..
hai suma..
ari ni saya telah bermandi hujan...
tau tak knapa..
baru first time belajar jadi pegawai dalam olahraga,
boleh hujan plak..
mula2 ada dua acara..pastu hujan stop la kejap
pastu ada lg 1 acara..tu pun diaorg lari dalam huan gak..
terus hujan lebat..
padang tu pun dah jadi lautan..
malam ni kena print balik kertas hakim tu..
mujur urusetia dia bilik sebelah je..

ada gak yang lucu ni..
mula2 payung tempat acara lompat tinggi tu terbalik..
dah la tu suma pegawai ke peserta ke dok berlindung kt bawah payung yang kecik tu..
satu lagi lak, rasanya budak2 pegawai acara lembing tu..hujan tgh lebat tu diaorg boleh plak angkut payung tu ramai2 dalam hujan..konon2 nk berlindung lah tu..last2 suma org lari pg bawah khemah besar..tini kata macam iklan mentos plak..

tapi apa pun saya rasa seronok juga..dapat pengalaman baru dan daat main hujan..malam ni agak2 demma x..
ingat nk ambik gambar saioda dgn el bawah payung acara lompat tinggi tu..haha.saida ni kawan saya yang dalam gambar kt bukit jalil tu..