Thursday, November 5, 2009

wish list tiba2

hai..sambil2 buat auto publish..

td pg cs dgn tini..banyak urusan ari ni..
ada masuk SEN Q, bestnya tgk barang2 kat situ..
tiba tiba berangan dah ada rumah,


mari lah tgk barang2 dalam rumah saya.......



ni panasonic










ni hitachi rasanya



siap ada 2 lagi.. haha..
berangan..






VIERA TH-P50S10K

Life now become richer in VIERA, and easier too with our exclusive SD Link
  • Full High Definition
  • 550Hz Sub-field Drive
  • VIERA Image Viewer (AVCHD/MPEG2/JPEG)
  • SD Link



NA-F140T1
    • Washing Capacity: 14kg
    • Energy Saving - Standby Power Zero
    • Aquabeat Plus with Twin & Twin Scrub Washboard
    • Foam Wash
    • 10 Programmed Courses
amik yg paling besar..


agak2 kalu peti ais ni, brand apa ok?
boleh la nk survey awal2..
kt umah tu, mak cakap brand panasonic ok..macam nk cari suma yg brand panasonic la..
abis la duit my future husband..pastu kite tgk lak tv plasma ke LED ke,
belum masuk mesin basuh lagi..dapur lagi....
bestnya berangan..

so, sapa2 yg ada suggestion pasal brand barang2 umah yg ok..bgtau lah saya....
eh macam lah dh ada umah sendiri kan..

2 comments:

Hashim said...

Kalau isteri saya dah Masuk senQ pun sama .... mesti bertambah wish list dia .....

PinQib said...

IK?? x pham?? ,. explain kak teha..
hheheheh