Monday, March 9, 2009

jaminan untuk masa depan anda

salam..
selamat hari selasa..
bagaimana dgn hari anda?
bagaimana dgn sambutan maulidur rasul anda?

macam skema je..
sungguh xtetap gaya bahasa saya ni.
apa pun, agak2 tajuk kt atas tu dapat tarik org ramai masuk blog saya x?

xkisah la, tapi saya ikhlas nk tlg..
semalam, dayah cakap borang nk masuk ipgm dah keluar..
so, pada sape2 yang berminat nk penjadi pendidik boleh la
isi borang kplsmp "kursus lepasan pelajar sijil pelajaran malaysia"
program ni untuk pelajar lepasan spm..kan result nk kuar ari khamis ni..
pada yg ada adik - adik boleh la mohon..bukan spm 2008 je, spm 2007 atau 2006 pun blh..kalu nak tau lanjut, pg lah ke kpm, kementerian pelajaran .sebelum nak isi tu, kena ada beli no pin dari bsn, bank simpanan nasional.

link - link penting
pengenalan kplspm
bidang pengajian yang ditawarkan
borang permohonan
permohonan

ada lagi yg lain2 tapi sila pg ke website kpm utk maklumat lanjut.

2 comments:

maswani said...

sesapa pn, utamakan pendidikan utk jaminan masa depan..

Anonymous said...

I like use viagra, but this no good in my life, so viagra no good.