Wednesday, March 4, 2009

undilah nydp anda!!!!!

salam di awal pagi
anyway entry ni ditulis awal pg ni..jam 1 am tp saya saj nk publish sekarang je..
buat autoplublish..

ok lah, kat sini saya selaku pr classmate saya ingin merayu dan menyeru kepadaa anda semua agar mengundi
HASLINA che ISMAIL
selaku NYDP anda!

mesti suma nak tau kat mana kan..kt temppat saya belajarlah..di SG Petani..nk letak x gambar dia..nti saya uploadkan..




harap anda semua dapat undi beliau..
saya tanya diam nak tak kalu saya kempen kat friendster group, dia cakap xnak..hehe..saya pun malu juga sebab kt fs tu nti mestilah ada gmbar saya kan..
apa pun, td NYDP anda ni dah masuk pertandingan tarik tali..walaupun kalah namun kami tetap bersemangat..hidup MAHSURI.. esok kite pg sorak untuk yg team lelaki plak..

internet ni cam dah gile lah..jam 8 dia xde pastu tengah2 malam ni blh lak dia ada..

1 comments:

akucomel said...

SAYA MENGUNDI KAK HASLINAA

BERJAYA/
X SABO NK TAU KEPUTUSAN