Friday, October 31, 2008

BREAST CANCER AWARENESS

BREAST CANCER AWARENESS: TAG by c33ram00n

Actuall tag ni adalah tag yg 2nd..sebab masa ngah melancong ke blog kak Ceera maka terlihat lah dia telah men tag saya..beberapa blog yg saya pi pun dah ada buat pasal ni so senang lah saya memahaminya..to yg ni terbuat lambat sebab ada error camne ntah for yg 3rd tu..nama je 3rd tp yg tu taip dulu..xleh nk auto publish..
Kalu ikut yg saya tau lah, breast cancer ni bukan sahaja orang perempuan yg kena tau malah ada jg orang lelaki yg boleh dapat penyakit ni.j d both gender kena aware k.. kalu kt malaysia, breast cancer dah jd golongan top ten pembunuh wanita malaysia tau..sape xkenal ngan Datin seri Endon, arwah isteri PM kite pun meninggal sebab sakit cancer ni kan..tp kalu saya silap sila betulkan ye..

Mencegah lebih Baik daripada mengubati justeru bg kaum wanita yg dah berumur 40 tahun tu blh pg hospital kerajaan or mana2 hospital ke klinik ke utk pi check.. buat mammogram. kan ada iklan kt paper , org perempuan umur 4o tahun ke atas layak terima subsidi nk jalani ujian Mammogram kt hospital..

kalu nk dpat malumat kanjut:
Klik lah kt banner tu..atau here


bnyak lak yg saya taipkan ye..so rules of this tag are:

i) copy tag ini dlm blog anda
ii) letaklah link kawan yg bg tag ni..utk rujukan kalau2 xfaham.pastu
iii) pastu tag la kwn2 anda at least 7 org ye..

1.saya nk pilih ana
2.el.. blajar wat tag..huhu.
3.dayah pun cam xde lg tag ni
4. en.dotblogspot.org lelaki pun ada yg kan sakit ni gak tau..blh cite kt wife dia ke
5.yuni.. sila update blog pas exam tau..
6.ina pun sama kna update nti tau
7.kak masviona
iv) tinggalkan msg kt kwn2 yg ditag tu, ckp kt diaorang telah ditag.

2 comments:

nurul said...

orang2 yg ditag ni saya belum bgtau lagi..huhu

eedany said...

rajinnya buat tag...

salam perkenalan dari saya!

I'll link your blog ok dear.

:)