Thursday, October 30, 2008

raya edisi hari terakhir...

Ari ni dah last raya kan, tp xdpt makan jg makanan yg aku ngidam ari tu..camne nih...still ngidam ni.Lambatnya nk balik umah..tp pg jalan2 dulu pun best jg..sebabnya nk gi tgk baby faiz..anak buah nadia..

kt umah dia boleh makan soto..sedapnya sebab dia pedas..blh minta sambl bnyk. org negeri sembilan pun xleh lawan saya makan pedas. agaknya lah..bila sakit perut mula lah nyesal tp sehari je..esoknya makan lg.. kalu xpedas cam xde nikmat nk makan tau..tp ada yg kata pedas yg biasa tu saya dah imun..depa siap takutkan saya lg tau " makan lah pedas, nanti perut jd nipis"..takut jg tau tapi.... nk buat camne..dah suka makan pedas..perut saya ni kira tahan jg lah, memang roti expired seminggu tu dah biasa makan, air milo pun buat nk pg kelas tp minumnya petang..da sejuk..

then, saya dah paksa nadia suh buat birthday party saya bersama..even awal 3 mgggu pun xpe lah..nk wat camne kite duk jauh..f aiz ngan saya share ari jd sama2 tau..dia 10 disember 2007 and me is 10 disember 1986. 21 tahun beza.huhu..mulanya faiz tu, date due dia awal bulan 12..so, tiap2 ari msg nadia and suh kakak dia tahan dulu,kna tggu sampai sama date ngan saya..akhirnya doaku tercapai..so sgt happy..dah ada baby junior...nama dia Mohd Faiz Danish..

p/s: ni edisi auto publish so saya akan aplikasikannya..kite harus ikut apa yg dipelajari..entry ni ditaip semasa menonton Kekasih ku seru..macam ada yg musim 2 je..igtkan happy ending..rupanya ending camtu...sungguh mendebarkan hati..

0 comments: