Saturday, October 11, 2008

xde air??

ari ni ada dgr khabar xde air..so apa lg aku mandi lah siap2.balik kelas kul 12 mandi sebab dengarnya air xde kul 12 lebih..so, mandi lah dgn happynya..pastu pg kelas lg.balik jam 4 tgk ada air lg..igt xnak mandi dah pastu aku kan suka mandi manada so pg mandi lagi..ada lg...tp tgk lah esok kalu betul2 xde air, alamat xmandi lh suma budak maktab ni.. air tangki dah aku abiskan.dah la tu siap ckp ngan tini:

aku: jom mandi kt blok b
tini:knapa?
aku: kita abiskan air kt blok sana dulu lah..baru blok kita lmbat ckit abis..

ni bukan rancangan jahat tau, ni adalah salah satu cadangan utk mengelakkan air cepat abis di blok kami..so,kawan2 blok a,meh kite pi blok B..mandi manda..

2 comments:

sieditz said...

wahahahahah..jahatnya idea tehah nie!

BigMouth said...

mandi ala p.ramli le lah... Jimat beb, setahun pun air kan kan abis..