Thursday, October 30, 2008

hobby ku vs exam

salam.
Dah lama x post any entry kt sini kan..padahal tiap2 ari je buka laptop..cuma xtau nk tulis or cite apa..org lain macam2 cite depa post...nak wat camne, aktiviti kt sini pun pg assembly, balik je buka laptop, berskypeing, n berblogging.. blogging means baca and melancong ke blog2 orang lain then klik kt nuffnang kt blog sendiri..hehe..bukan tamak tapi nk try2 je,setakat ni baru dpt rm 0.75 sen. Walaupun ckit tp tetap puas hati sebab pengajaran dan pembelajaran ku telah berjaya..cikgu2 nya ada abuat link cikgu a.k.a blogger tegar..tgk lah kt belah kanan ni..

sekarang lak dah musim exam, ada yg dah lama abis exam dua mggu lepas, yg abis mggu ni, yg nak start next week cam saya.. apa pun..good luck suma..dan diri sendiri harus lah study jg..rupanya hobi ku ini bnyak juga membawaku lari dari landasan means terlalu asyik ngan dia lah..huhu..tp nk buat camne..sentuh buku je..sifat kemalasan telah muncul.. mula2 ambik satu buku then selak 2 3 helai pastu letak tepi katil pastu ambik laptop , xpun tdo je..K alu betul2 nk study pun mesti esok exam, malam ni harus bertungkus lumus study..tp xde lah sampai 2, 3 pg..sebab saya ckp kt diri sendiri harus tdo awal utk exam esok pagi..

kalu kawan2 lain mau dah lama start study..kadang2 kan ada yg sanggup dtg bilik tu nk check kita ni ngah watpe..study ke tak ke..and kalu dioarang tanya ngah watpe, saya memang jawab benda yg betul.."asyik ngan my hobby" diaorang dh tau apa hobi saya tu..then diaorang akan cakap.. xpe lah, awak pandai..study last minit pun blh gak..amin..diaorang sangat baik kerana mendoakan saya..terima kasih ye..saya sgt suka mereka menanyakan soaln itu sebab itu lah yg mereka akan selalu ucapkan dan doakan kepada saya.. :)

xtau dah nk tulis apa..apa kata saya wat satu entry auto publish pasal raya..sebelum tu kite tonton dulu Kekasihku Seru episode akhir




0 comments: