Saturday, October 18, 2008

cuti lg

ari ni cuti maka inilah masa yg dinantikan..kan saya suka cuti.. .suma mesti dah tau kan i love cuti very much...cuti dan saya xdpt dipisahkan..tp pg kelas juga sgt rajin..(puji diri sendiri nih)..sem ni blh dikira ngan 5 jari kalu nk chek my attendance..ari tu dayah ada wat rumusan kehadiran..ada 1 yg kosong 0..tanpa laasan..so kna cari kad jemputan konvo mama nih...tp dh jatuh bawah katil la..eh, blh ke guna tu as my mc?? tp ari tu 1 kelas je..kls pj

smlm saya ada try jawab tag so sila2 lah comment sebab tu blh la dikatakan cite pasal diri sendiri.( kadang2 bahasakan diri sendiri aku, kadang2 saya) tp suka guna saya coz lebih bersopan gitu..dan satu lg xreti nk guna ayat2 kelakar maka most of my sentence is always skima..speaking lah palak..nti one day saya nk post entry in english lak..trying to improve my english..nti i nk jd teacher or madam gitu..so kna berani speaking..jgn takut2 ok(pesan kt diri sndiri)..actually seorang yg sgt takut nk ckp depan my class..tp saya rasa da sebab..
  1. takut kna soal
  2. sebab x cukup persediaan(tu lah sokmo wat keje last minute) klik kt sini sebabnya ,
  3. ada lg lut tp xtau apa
mlm ni saya nk cuba2 wat auto publish...sebab dh jumpa beberapa pic yg nk cite tu..tq tu kak ceeramoon n kak vp.. dan utk memahirkan diri dlm berblog ni juga saya tiap2 ari akan tgk2 kt dashboard tu..nti nk buat headers lak tp kan xde gambar yg sesuai...sy kn low profile..tp low profile tang gambar2 je .kalu ada gmbar pun gmbar org lain xpun ramai2 dgn kawan2.xnk show myself..tgklah kt blog ni..kalu sume just tgk blog ni konfom xkenal sape saya kan..cuma kt frenster je ada gambar..itu pun sebab fs tu macam mula2 join masa zaman awal2 masuk u . maybe next time kalu tiba2 tersa ingin menonjolkan diri mana tau pic saya ada ke..tp saya suka klu ramai2 baca blog ni..ni bukan nk tonjol diri ke apa tp sebab nk cite pasal myself je..tgk lah tajuk blog pun "a story for all" tp sorryy lah kalu entry2 ni cam pelik je..kejap cite tu kejap lompat sini..tQ suma ye..

2 comments:

Unknown said...

owh sudah ada entry ari sabtu
dah pukul 2 pagi rupanya..*saya tertido kah td*

ye..takde sape yg tak suka cuti kan
marilah kita tido smpai kul 2 esok
balas dendam...
weekdays takde makna nak berjaga smpai 2,3 pagi

anyway..hye dik..

nurul said...

ni lah activiti masa cuti..bermalas2..bg ku maksudnya..xyah wat assigment..wat esok je